صدایی که هنگام نگه داشتن یک صدف در کنار گوش خود می شنوید، در واقع صدای حرکت خون در رگهای گوش خودتان است نه صدای دریا.



نرم کننده های لب اکثرا مقداری سالیسیلیک اسید دارند که به خودی خود باعث خشکی و پوسته پوسته شدن لب شده و مصرف کننده را مجبور می کند تا مقدار بیشتری از نرم کننده استفاده کند.




ناپلئون در هنگام تاجگذاری برخلاف رسم معمول که پاپ تاج را بر سر امپراتور میگذارد، خودش تاج را بر سر خود نهاد تا نشان دهد که با خواست خودش به پادشاهی رسیده نه به خواست خدا.



از زمان استقلال آمریکا در سال 1776، این کشور 214 سال در حال جنگ و فقط 21 سال را در حال صلح سپری کرده است.




کتاب نوشیدنی کتابی آموزشی درباره پاکسازی آب و همینطور شامل صفحاتی است نوشته های آن که از جنس ذرات نانو نقره است و با قرار گرفت در آب را تصفیه کرده و 99.999 درصد از باکتریها را از بین میبرد.



اگر چشم انسان دید عقاب را داشت، میتوانستیم از بالای یک ساختمان 10 طبقه مورچه ای را تشخیص دهیم، دید ماورابنفش داشته باشیم و تا 360 درجه اطرافمان را نیز زیر نظر بگیریم.




شهرى بین آمریکا و مکزیک، بعد از اینکه دیوار مرزى توسط آمریکا کشیده شد. مردمى که روزى همشهرى هم بودند. اینگونه با هم والیبال بازى مى کنند تا نشان دهند مرزها فقط متعلق به حکومت هاست.



طبق تحقیقات روانشناسان، الگوی ضربان قلب، فشار خون و تنفس شما از موسیقی که به آن گوش می دهید پیروی می کند.



در نبرد 1822 یونان-ترکیه وقتی مهمات لشکر ترکیه تمام شد، از ستونهای معبد پارتنون به عنوان توپ جنگی استفاده میکرد، یونانیان پیام دادند:
از تخریب بنا دست بردارید، برایتان گلوله جنگی میفرستیم!


85 درصد مردم به صورت نوبتی از یکی از سوراخهای بینی خود نفس میکشند. در واقع سوراخهای بینی وظیفه عبور هوا را بین خودشان تقسیم میکنند و معمولا هر 4 ساعت یکبار یکی از آنها بسته میشود.